Usein kysytyt kysymykset

1. Mistä saan kirjautumistunnukset järjestelmään? Tilavaraussivusto on selailukalenteri ja oikeassa yläkulmassa oleva Kirjaudu sisään -linkki on tarjoitettu varauksia hallinnoiville kunnan työntekijöille. Eli järjestelmään ei anneta kirjautumistunnuksia kunnan ulkopuolisille tahoille.
2. Miten varaan tilan käyttööni? Tilavaraukset tehdään kunnan työntekijöiden kautta / osaan tiloista voit tehdä itse varauksen ja maksaa sen suoraan Paytrail-ohjelman kautta (verkkopankki, luottokortti, mobilepay). Jokaisen tilan tiedoissa on kerrottu, kuka sen tilan varauksista vastaa.
3. Mitä tilan varaus maksaa? Hinnat löytyvät kunnan nettisivuillta.  
4.Tarvitsenko avaimen, että pääsen varaamaani tilaan? Kyllä, avain noudetaan virastotalon infosta, johon sovitaan hakuaika erikseen (arkisin virka-aikaan) eli otathan tämän huomioon varausta tehdessäsi, p. 014 659 660. Huom, sulkapallon yleisövuoroille (Monitoimitalo) ja squash-vuoroille et tarvitse omaa avainta vaan vuorolle tullaa uimahallin kassan kautta. 
5. Mistä saan lisää tietoa tilojen varusteista ja mihin käyttöön tila soveltuu? Voit hakea sopivaa tilaa käyttötarkoituksen perusteella etusivulta. Klikkaamalla käyttötarkoitusta sivusto listaa sopivat tilat.
Olemme koostaneet tiloista tilakortit, mistä löytyy tarkemmat tiedot tiloista.
6. Miten maksan varauksen? Vakiovarauksista laitetaan lasku, itse varattava vuoro maksetaan saman tien Paytrail-palvelun kautta.
7. Mitä tietoja kerätään asiakasrekisteriin? Laskutettavista varaajista kerätään seuraavat tiedot: nimi, osoite, y-tunnus tai henkilötunnus, yhteyshenkilö ja laskutusosoite sekä puhelinnumero ja sähköposti. Paytrail-palvelun kautta maksettavissa varauksissa ei kerätä henkilötunnusta. 
8. Osassa varauskalentereita näkyy harmaita alueita, mutta ei tarkempia varaustietoja. Mitä tämä tarkoittaa? Onko tila silti varattavissa? Tila ei ole varattavissa, mikäli kalenterissa näkyy harmaa alue.